Sobota, julij 5, 2025
Alaska Airlines se odločno odloča za širitev svojih zmogljivosti za dolge lete s povečanjem naročila letal Boeing 787-9 Dreamliner na 17 letal. Namen te strateške naložbe je okrepiti mednarodno mrežo letalske družbe in izboljšati njeno vozlišče na mednarodnem letališču Seattle-Tacoma (SEA), s čimer jo bo postavila v položaj ključnega akterja na rastočih transpacifiških in transatlantskih trgih. Odločitev za povečanje operacij na dolge razdalje odraža zavezanost Aljaske, da zadosti naraščajočemu svetovnemu povpraševanju po potovanjih in utrdi svoj položaj vodilnega mednarodnega prevoznika.
Alaska Airlines širi floto dolgih letov z večjim naročilom Boeingov 787 za okrepitev mednarodnih operacij
Alaska Airlines z opazno širitvijo svoje flote za dolge razdalje dosega pomemben napredek pri krepitvi svojih mednarodnih zmogljivosti. Letalska družba je v okviru širše strategije za utrditev prisotnosti na svetovnih trgih povečala naročilo letal Boeing 787-9 Dreamliner z 12 na 17. Ta širitev flote je ključna poteza pri pozicioniranju mednarodnega letališča Seattle-Tacoma (SEA) kot osrednjega mednarodnega vozlišča, kar pomeni novo poglavje v ambicijah letalske družbe na področju potovanj na dolge razdalje.
Odločitev za povečanje naročila Dreamlinerja sledi prevzemu letalske družbe Hawaiian Airlines s strani skupine Alaska Air Group leta 2024, kar je preoblikovalo mednarodno mrežo letalske družbe. Hawaiian Airlines je Dreamlinerja prvotno naročila leta 2018, da bi posodobila svojo floto, ki je vključevala starajoča se letala Airbus A330-200. Zdaj Alaska Airlines ta letala integrira v svoje poslovanje in s tem preusmerja težišče dolgih letov iz Honoluluja (HNL) v Seattle (SEA) kot glavno vozlišče za mednarodne operacije.
Pričakuje se, da bo dodatnih pet Boeingov 787 igralo ključno vlogo pri racionalizaciji mednarodne mreže Aljaske, s čimer bo Seattle postal središče njenega globalnega dosega. Alaska Airlines načrtuje uvedbo novih poti, ki jih bo izključno upravljala flota 787, vključno z neposrednimi leti v Seul Incheon (ICN) in Rim Fiumicino (FCO), ki bodo obe uvedeni v bližnji prihodnosti. Te poti bodo del strateške širitve letalske družbe, s katero želi zadostiti naraščajočemu povpraševanju po potovanjih na dolge razdalje, hkrati pa izboljšati svojo ponudbo storitev na transpacifiških in transatlantskih poteh.
Širitev flote Dreamliner letalske družbe Alaska Airlines je skladna z njeno širšo vizijo, da do leta 2030 Seattle preoblikuje v pomembno globalno vozlišče. Letalska družba si je za svojo mednarodno mrežo zadala ambiciozne cilje, s katerimi želi v naslednjem desetletju iz Seattla upravljati vsaj 12 mednarodnih linij. Dodatek Boeingov 787 bo pomagal doseči te cilje z zagotavljanjem fleksibilnosti flote in operativne zanesljivosti, z rezervnimi letali, ki bodo na voljo za kritje morebitnih nepredvidenih motenj.
Vendar je konkurenca v Seattlu huda, saj Delta Air Lines že ohranja močan položaj v regiji. Delta ponuja robusten mednarodni vozni red in vrhunske storitve, vključno z nedavno odprtim salonom Delta One na letališču SEA. Alaska se zato ukvarja z gradnjo lastnega vrhunskega salona, čeprav naj bi trajalo več let, preden bo dokončan. Kljub izzivom ostaja Alaska Airlines zavezan svoji strategiji rasti, osredotočeni na Seattle, pri čemer se zanaša na svojo močno mrežo zahodne obale in zvesto bazo strank.
Čeprav je pridobitev letal Boeing 787-9 Dreamliner velik korak naprej za Alaska Airlines, se letalska družba sooča z operativnimi izzivi pri prehodu svoje flote. Letala A330, ki se uporabljajo na nekaterih mednarodnih progah, vključno z letalom Seattle–Tokio Narita (NRT), so starajoča se, imajo zastarele kabine poslovnega razreda in jim primanjkuje sodobnih udobij, kot je Wi-Fi. Odsotnost Wi-Fi-ja tako na letalih A330 kot na novih Dreamlinerjih je velika pomanjkljivost, zlasti za potnike na dolgih letih, ki med leti pričakujejo zanesljivo povezljivost.
Poleg tega je integracija flote Hawaiian Airlines v delovanje Aljaske povzročila nedoslednosti pri uporabi blagovnih znamk. Nekateri leti se še vedno izvajajo pod blagovno znamko Hawaiian Airlines, kar lahko zmede potnike, ki pričakujejo enotno izkušnjo z Alaska Airlines. Ta izziv še poslabšuje pomanjkanje povezane in prepoznavne identitete blagovne znamke, kar bi lahko oviralo prizadevanja Aljaske, da bi se uveljavila kot globalni akter v mednarodnem letalstvu.
Kljub tem izzivom je Alaska Airlines v dobrem položaju, da izkoristi več strateških priložnosti, ki lahko pomagajo zagotoviti njen dolgoročni uspeh na mednarodnih trgih. Letalska družba ima koristi od partnerstva z zavezništvom Oneworld, ki se bo še razširilo, ko se bo skupini leta 2026 pridružil Hawaiian Airlines. Poleg tega sporazumi o skupnih letih Alaska Airlines s 17 drugimi letalskimi družbami zagotavljajo obsežno povezljivost in dostop do novih trgov, kar še dodatno krepi njen položaj na področju svetovnih potovanj.
Tudi letalska družba Alaska Airlines se osredotoča na izboljšanje izkušnje potnikov. Letalska družba načrtuje prenovo svojih starejših letal, vključno z letali A330, s posodobljenimi dodatki, s čimer bo izboljšala udobje in priročnost potnikov na dolgih letih. Poleg tega je v Seattlu v razvoju nov premium salon, ki bo potnikom, ki letijo na mednarodnih progah, zagotovil boljšo izkušnjo. Integracija programa Mileage Plan družbe Alaska in programov zvestobe HawaiianMiles, ki naj bi se začela avgusta 2025, bo strankam ponudila več spodbud in nemoteno potovanje po omrežju letalske družbe.
Alaska Airlines širi svoj mednarodni doseg z novim naročilom 17 letal Boeing 787-9 Dreamliner, s čimer izboljšuje svojo floto za dolge lete. Ta naložba povečuje sposobnost letalske družbe, da okrepi svojo globalno mrežo, zlasti iz svojega vozlišča v Seattlu, da bi zadostila naraščajočemu povpraševanju po potovanjih.
Odločitev letalske družbe Alaska Airlines, da poveča naročilo letal Boeing 787 Dreamliner, poudarja njeno zavezanost širitvi na dolge razdalje in njeno vizijo, da bi Seattle postal vodilna mednarodna vstopna točka. Vendar pa se mora letalska družba spopasti z več ključnimi izzivi, vključno z izboljšanjem doslednosti blagovne znamke, ponudbo sodobnih ugodnosti, kot je Wi-Fi, in izboljšanjem celotne izkušnje potnikov. S temi dejavniki ima Alaska Airlines potencial, da okrepi svoj položaj pomembnega akterja v svetovnem letalstvu.
Če bo letalski prevoznik uspešno premagal te ovire in izkoristil svoja strateška partnerstva ter širitev flote, bo v dobrem položaju, da do leta 2030 postane pomemben mednarodni prevoznik. Naložbe Alaska Airlines v floto, storitve in povezanost blagovne znamke bodo imele ključno vlogo pri oblikovanju njegovega prihodnjega uspeha na zelo konkurenčnem trgu potovanj na dolge razdalje.
oglas
Torek, julij 8, 2025
Torek, julij 8, 2025
Torek, julij 8, 2025
Torek, julij 8, 2025
Torek, julij 8, 2025