TTW
TTW

Vse notranje informacije o stabilnosti domačega trga v Kanadi sredi upada čezmejnega povpraševanja v ZDA, druga polovica leta 2 je zdaj ključnega pomena za letalske prevoznike.

Nedelja, julij 6, 2025

Kanadska letalska industrija je v prehodnem obdobju, saj prevozniki preusmerjajo svoje poti, da bi se odzvali na manjše čezmejno povpraševanje ZDA, deloma zaradi sprememb v ameriški trgovinski politiki in tarifah. Kanadske letalske družbe so se zato del svojih zmogljivosti preusmerile nazaj na domači kanadski trg z mešanimi rezultati. Čeprav ostaja upanje na stabilno povpraševanje strank v poletnem obdobju konic na kanadskem domačem trgu, strokovnjaki iz industrije pozorno spremljajo, ali bo preusmeritev povzročila dolgoročno neravnovesje med povpraševanjem in ponudbo.

Prevozniki, kot so Air Canada, WestJet, Porter Airlines in Flair Airlines, se na te spremembe odzivajo na edinstven strateški način. Do česa bo ta sprememba privedla, bo imelo ključno vlogo pri stabilnosti kanadske letalske in vesoljske industrije v drugi polovici leta 2025 (2H2025).

Kanadske letalske družbe se prilagajajo zmanjšanemu povpraševanju v ZDA

V začetku leta 2025 so se kanadske letalske družbe soočile z nenadnim padcem povpraševanja po čezmejnih progah v ZDA, predvsem zaradi ameriških tarifnih groženj in vse večjih razprav o političnem statusu Kanade. Posledice teh geopolitičnih napetosti so se čutile na celotnem čezmejnem trgu, zaradi česar so se kanadske letalske družbe morale hitro prilagoditi. Air Canada je na primer poročala o upadu rezervacij na čezmejnih progah od točke do točke, pri čemer so nekatere proge v naslednjih šestih mesecih zabeležile upad v nekaj manj kot desetih odstotkih.

oglas

V odgovor se je Air Canada, ki je že diverzificirala svojo mrežo, da bi ublažila ta nihanja, preusmerila na domače lete. Letalska družba je poročala, da njen domači trg ostaja stabilen, s predvideno rastjo števila potnikov za drugo in tretje četrtletje 2025, čeprav pričakuje, da bo rast domačih zmogljivosti ostala v enomestni številki. To kaže na previden optimizem na domačem trgu v Kanadi.

Podatki Centra za letalstvo CAPA in OAG kažejo, da se bo skupna zmogljivost domačih sedežev v Kanadi v tednu od 7. julija 21 v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 2025 %, kar odraža nadaljnje zanimanje za domača potovanja.

Porter Airlines in povpraševanje na domačem trgu

Tudi letalska družba Porter Airlines, ki se je prej osredotočala na čezmejne poti čez ZDA z uporabo svoje rastoče flote Embraerjev 195-E2, se je na premik v povpraševanju odzvala s prerazporeditvijo svojih zmogljivosti nazaj v Kanado. Porter je povečal delež domačih poti v svojem omrežju, ki zdaj predstavljajo 80 % njenega poslovanja v prometni poletni sezoni na severu, kar je več kot prejšnja napoved 75 %.

Strategija letalske družbe se osredotoča na zadovoljevanje naraščajočega povpraševanja po domačih potovanjih, zlasti po letih med državami. Kot odgovor na to povečano povpraševanje so bile uvedene nove poti, vključno s Hamiltonom v Vancouver in Hamiltonom v Halifax. Porter deluje tudi kot edina letalska družba na več novih parih poti, vključno s Hamiltonom-Halifaxom in Ottawo-Victorio, s čimer si močno prizadeva prodreti na trge, kjer so prej prevladovali konkurenti.

Flair Airlines: Previden pristop k rasti

Za razliko od večjih prevoznikov se je Flair Airlines, kanadski ultra nizkocenovni prevoznik (ULCC), odločil za previdnejši pristop k rasti v letu 2025. S floto letal Boeing 737 Flair opravi skoraj 88 % svojih letov na domačem trgu, kar je največ med kanadskimi letalskimi prevozniki. Izvršni direktor ULCC-ja, Maciej Wilk, je izjavil, da letalska družba letos nima neposrednih načrtov za širitev svoje flote, vendar je prilagodila svoj urnik, da bi odražala spremembe na čezmejnem trgu.

Izvršni direktor družbe Flair je izrazil zaskrbljenost glede dolgoročnih posledic prerazporeditve zmogljivosti v celotni panogi. Čeprav letalska družba priznava trenutni premik povpraševanja k domačim letom, je Wilk opozoril, da ta sprememba ne rešuje izziva v celoti, saj se z isto težavo soočajo vse kanadske letalske družbe. Poudaril je, da panoga čaka, da vidi, ali bo ta premik začasen ali se bo nadaljeval v letu 2026 in pozneje.

WestJet se osredotoča na domače poti in širitev v Evropo

Letalska družba WestJet, ki se je prav tako soočala z upadom povpraševanja po čezmejnih progah v ZDA, se je odzvala z umikom z nekaterih ameriških prog, hkrati pa širi svoje domače storitve. Letalska družba povečuje zmogljivosti na čezcelinskih domačih progah, vključno z novimi linijami med Winnipegom in St. John'som ter Halifaxom in Saskatoonom. Pričakuje se, da bodo te domače proge pomagale oskrbovati evropsko omrežje WestJeta in zagotavljale boljšo povezljivost z destinacijami, kot so Amsterdam, Pariz in London Gatwick.

Prilagoditve družbe WestJet odražajo osredotočenost letalske družbe na krepitev domačih in mednarodnih omrežij, hkrati pa še naprej uporablja širokotrupna letala, kot je Boeing 787-9, na ključna evropska vozlišča.

Napovedi za kanadski domači letalski promet za drugo polovico leta 2

Kanadske letalske družbe so optimistične glede stabilnosti domačega trga v drugi polovici leta 2025. Trenutna prerazporeditev zmogljivosti nazaj v Kanado naj ne bi ustvarila kaotičnega trga, saj se večina letalskih družb previdno prilagaja povpraševanju. Vendar pa se akterji v panogi zavedajo morebitnih neravnovesij med ponudbo in povpraševanjem, zlasti če si čezmejno povpraševanje v ZDA ne bo opomoglo ali če bodo geopolitična vprašanja še naprej vplivala na čezmejna potovanja.

Druga polovica leta 2 bi lahko bila ključna za kanadski letalski sektor, saj letalske družbe preizkušajo dolgoročno upravičenost preusmeritve svoje pozornosti z ameriških na domače lete. Rezultati teh sprememb bodo postali jasnejši, ko se bo začela poletna potovalna sezona in bodo letalske družbe ocenile svojo sposobnost ohranjanja dobičkonosnosti ob hkratnem prilagajanju spreminjajočim se vzorcem povpraševanja.

zaključek

Ker se kanadske letalske družbe znajdejo v nepredvidljivem okolju z upadom čezmejnega povpraševanja v ZDA, so njihovi domači trgi pravi kraj za širitev. Ker Air Canada, Porter Airlines, WestJet in Flair Airlines krčijo svoje poslovanje, bodo prihodnji meseci odločili, ali bo ta ukrep vodil do dolgoročne stabilnosti ali težav v kanadskem potovalnem sektorju. Letalske družbe so še vedno prepričane, da so ukrepi kratkoročni in se bodo sčasoma vrnile v stabilne vzorce, vendar se bodo posledice sprememb v panogi prebijale globoko v leto 2026 in pozneje.

oglas

Share On:

»Ste uživali v tej objavi? Nikoli ne zamudite prihodnjih objav avtorja sledite nam»

Naročite se na naše novice

PARTNERJI

pri-TTW

Naročite se na naše novice

Želim prejemati novice o potovanjih in poslovnih dogodkih od Travel And Tour World. prebral sem Travel And Tour World'sZasebnost.

Izberite svoj jezik