TTW
TTW

Ashford Hospitality Trust utira pot trajnostni hotelski rasti in izkorišča inovativne modele prihodkov v svojem globalnem portfelju

Ponedeljek, februar 3, 2025

Medtem ko se svetovna potovalna industrija še naprej razvija, velika gostinska podjetja iščejo inovativne načine za povečanje donosnosti, medtem ko izboljšanje izkušenj gostov. V tem prizadevanju, Ashford Hospitality Trust, Inc. (AHT) nedavno napovedal zaključek štiri ključne projekte v okviru svoje pobude »GRO AHT«., strateški program, namenjen vožnji 50 milijonov dolarjev rasti EBITDA. S poudarkom na pomožni tokovi prihodkov, zadovoljstvo gostov in operativna učinkovitost, ta prizadevanja pomenijo pomemben korak naprej posodobitev hotelskih storitev celotnem portfelju AHT.

Te nadgradnje – od optimizacija menija in izboljšave parkiranja do izboljšav maloprodaje in strateških prilagoditev pristojbin— so zasnovani za povečanje donosnosti in izboljšanje splošne izkušnje gostov. V sektorju, kjer pričakovanja strank so na najvišji ravni, imajo takšne pobude potencial za preoblikovati prihodnost hotelskega poslovanja in vplivati ​​na globalne turistične trende.

Izboljšanje hotelske prehrane z inženiringom menijev

Ena najopaznejših sprememb, izvedenih prek Pobuda “GRO AHT”. je celovita inženirska analiza menijev. Pobuda se osredotoča na optimiziranje ponudbe hrane in pijače (F&B). do povečati dobičkonosnost brez ogrožanja kakovosti. Z analiziranjem preference gostov pri obedovanju, strukturo stroškov in uspešnost menija, hoteli lahko uvedejo bolj strateški cenovni modeli ob ohranjanju ali povečanju zadovoljstva strank.

Gostinstvo je doživelo a vse večje povpraševanje po edinstvenih kulinaričnih izkušnjah, ki ga iščejo številni popotniki lokalno navdahnjena kuhinja, gurmanske možnosti in trajnostni viri hrane. S to analizo Hoteli AHT lahko izboljšajo svoje menije, da se uskladijo z razvijajočimi se željami potrošnikov, s čimer bi pritegnili več gostov restavracije in saloni na kraju samem.

Pametnejše rešitve parkiranja za izboljšanje prihodkov in udobje gostov

V številnih mestnih in letoviških krajih, parkiranje je lahko prednost in izziv za hotele. The Pobuda “GRO AHT”. je to rešil z izvajanjem spremembe pogodb o parkiranju in strategije maksimiranja prihodkov. S posvojitvijo dinamične cene, sistemi predhodnih rezervacij in možnosti večstopenjskega parkiranja, lahko ustvarijo hoteli brezhibno doživetje za goste ob ustvarjanju dodatnega dohodka.

Za popotnike, ki prihajajo mimo najem avtomobila ali osebnega vozila, ki imajo poenostavljena parkirna mesta lahko izboljša njihovo celotno bivanje. V mestih, kjer parkiranje je visoko, ta pristop ne le izboljša udobje, ampak tudi okrepi konkurenčno prednost hotela.

Oživljanje trgovin z darili in trgovin na kotih

Maloprodajni prostori v hotelih so pogosto spregledani, vendar zagotavljajo priložnost za dvig udobja gostov in ustvarjanje dodatnega prihodka. Skozi a osvežitev izbire izdelkov in cenovnih strategij trgovin s spominki, cilj AHT je uskladiti maloprodajne izkušnje v hotelu s pričakovanji gostov.

Z vključevanjem lokalno pridelani izdelki, ekskluzivni spominki in potovalne potrebščine z velikim povpraševanjem, hoteli lahko povečati promet v trgovinah na kraju samem. Mnogi sodobni popotniki raje rešitve na enem mestu, in dobro urejeno trgovino s spominki lahko izboljšajo svojo izkušnjo in hkrati zagotovijo potrebščine v zadnjem trenutku pred odhodom.

Uvedba pristojbin za strateško ohranjanje zgodovine

Hoteli v določenih dediščinska območja in kulturno pomembna območja imeti sposobnost uvajanja pristojbine za ohranjanje zgodovine, ki prispevajo k vzdrževanju in ohranjanju ikoničnih znamenitosti. Pod Pobuda “GRO AHT”., se prilagoditve teh pristojbin strateško uvajajo, kjer je to primerno.

Medtem ko bodo nekateri gostje te stroške sprva razumeli kot dodaten strošek, je preglednost približno kako pristojbine prispevajo k ohranjanju zgodovinskih znamenitosti in obogatitvi izkušenj gostov lahko povečati sprejemanje in sodelovanje. Z mnogimi popotniki vrednotenje pristnosti in zgodovinskega pomena, lahko hoteli to strategijo uporabijo za povečati privlačnost bivanja v nepremičnini z edinstveno dediščino.

Takojšen vpliv na rast prihodkov in trende v potovalni industriji

Od uvajanja teh štiri pobude konec leta 2024, poroča AHT pozitivne finančne rezultate, s povečanjem za več kot 3 milijone USD prirastnega hotelskega EBITDA letno. Podjetje je to tudi opozorilo RevPAR (prihodek na razpoložljivo sobo) za december 2024 se je povečal za več kot 4 %, Medtem ko je skupna rast prihodkov skoraj podvojila, s poudarkom na učinkovitosti teh novih prihodkovnih strategij.

Potencialni vpliv teh pobud presega portfelj AHT, saj odražajo a večji premik v tem, kako se hoteli prilagajajo razvijajočim se potrebam potnikov.

Napreden pristop k naložbam v gostinstvo

AHT, a sklad za naložbe v nepremičnine (REIT), specializiran za hotele višjega razreda s polno storitvijo, se zavzema za povečanje vrednosti za delničarje prek strateških pobud, kot je “GRO AHT”. Sposobnost podjetja, da prepoznati priložnosti za ustvarjanje prihodkov brez ogrožanja kakovosti storitev je primer kako se morajo sodobna gostinska podjetja prilagajati spreminjajočim se tržnim razmeram.

Vlagateljev v potovalni sektor je vse več osredotočanje na trajnostno dolgoročno dobičkonosnost namesto na kratkoročne ukrepe za zmanjšanje stroškov. Z izkoriščanjem njegovega nepremičninska sredstva in operativni vpogled, AHT dokazuje, kako lahko hoteli ustvariti nove prihodkovne kanale in hkrati izboljšati zadovoljstvo gostov.

Globalne posledice za gostinstvo in potovanja

Gostinstvo je doživelo velike spremembe v zadnjih letihs pričakovanja gostov se premikajo k bolj izbranim izkušnjam, brezhibnim storitvam in udobjem z dodano vrednostjo. Strategije, ki jih izvaja AHT, ponujajo a načrt za to, kako lahko hoteli po vsem svetu povečajo prihodke, hkrati pa poskrbijo za spreminjajoče se zahteve potnikov.

Te pobude bi lahko določile tudi a precedens za svetovne gostinske znamke, ki jih spodbuja k:

Zaključek: model za prihodnost gostinstva

Z uspešnim zaključkom štiri prihodkovno usmerjene projekte v okviru pobude »GRO AHT«., Ashford Hospitality Trust je sprejel proaktiven pristop k optimizaciji hotelskega poslovanja. Z uravnoteženjem donosnost z zadovoljstvom gostov, se je podjetje pozicioniralo kot a vodilni na področju inovacij v gostinstvu.

Medtem ko hoteli po vsem svetu iščejo načine za povečajte prihodke, povečajte sodelovanje gostov in ostanite konkurenčni, strategije AHT služijo kot model za prihodnost industrije. Ali skozi inženiring menijev, izboljšave parkiranja, maloprodajne nadgradnje ali prilagoditve pristojbin, sposobnost, da prilagoditi tržnim trendom, hkrati pa ohraniti vrhunsko izkušnjo gostov bo ključ do dolgoročnega uspeha v gostinstvu.

Share On:

Naročite se na naše novice

Podobni Posts

Izberite svoj jezik

PARTNERJI

pri-TTW

Naročite se na naše novice

Želim prejemati novice o potovanjih in poslovnih dogodkih od Travel And Tour World. prebral sem Travel And Tour World'sZasebnost.