TTW
TTW

Asiana Airlines prilagodi vozni red letov na dolge razdalje, ukine lete z A380 na letališče JFK v New Yorku in se osredotoči na pogostejše lete z A350

Nedelja, julij 6, 2025

Letalska družba Asiana Airlines prilagaja svoj vozni red z zmanjšanjem letov z letalom Airbus A380 na mednarodno letališče John F. Kennedy (JFK) v New Yorku prej, kot je bilo sprva načrtovano. Po podatkih letalskega analitičnega podjetja Cirium je letalska družba prvotno načrtovala, da bo A380 na tej progi deloval do 1. oktobra, zdaj pa bo z letenjem prenehala 4. septembra. Ta sprememba se je zgodila le nekaj mesecev po tem, ko je letalska družba A380 prvič po šestih letih ponovno uvedla na progo v New York v okviru svojega poletnega voznega reda.

Dvonadstropno letalo Airbus A380 je bilo uporabljeno za zadovoljevanje naraščajočega povpraševanja na tej progi, pri čemer je letalska družba opravljala dva dnevna leta med mednarodnim letališčem Incheon (ICN) v Seulu in letališčem JFK. Poleg A380 je letalska družba na progi uporabljala tudi svoj Airbus A350-900, kar je potnikom v glavni poletni potovalni sezoni omogočilo izbiro dveh letal.

Operacije letal A380 in A350 v New York

V okviru svoje poletne strategije je Asiana načrtovala skupno 91 letov z letalom A380 v New York, ki bi na tej progi ponudili več kot 45,000 sedežev. Poleg letala A380 je letalska družba še naprej opravljala dnevne lete z letalom A350-900, ki ponuja 311 sedežev na let.

Let OZ224, ki ga je upravljal A380, je vsak dan iz Seula vzletel ob 21:05. Let je preletel razdaljo 6,886 milj (11,082 kilometrov) in do New Yorka je potreboval približno 14 ur, na letališče JFK pa je prispel ob 23:00. Povratni let, OZ223, je iz New Yorka vzletel ob 01:30 in opravil 13-urno pot nazaj v Incheon, kjer je pristal naslednji dan ob 06:10.

Let A350-900, OZ222, je prav tako vzletel iz Incheona ob 09:40 in prispel v New York ob 10:55. Povratni let, OZ221, je z letališča JFK odletel ob 12:55 in prispel v Incheon naslednji dan ob 17:40.

Asianina flota A380 in združitev s Korean Air

Trenutno Asiana upravlja šest letal Airbus A380, ki se bodo po združitvi letalskih družb pridružila floti Korean Air. Ta letala, s povprečno starostjo nekaj več kot 10 let, so bila ključnega pomena za opravljanje dolgih letov, saj ponujajo konfiguracijo s tremi razredi, tako poslovnim kot ekonomskim razredom. Leta 2019 je Asiana prenovila svoja letala A380, odstranila kabino prvega razreda in jo preuredila v poslovne apartmaje. Ta sprememba je bila skladna s širšim trendom v panogi, katerega cilj je zmanjšanje stroškov in izboljšanje učinkovitosti flote.

Letala A380 se še vedno uporabljajo na priljubljenih mednarodnih progah, vključno z leti v New York in Los Angeles v Združenih državah Amerike, pa tudi v mesta v Evropi in Aziji, vključno s Frankfurtom, Tokiom, Tajpejem in Bangkokom. Odločitev o zmanjšanju števila letov z letali A380 v New York je del širše ponovne ocene potreb letalskih družb glede njihove flote, zlasti v obdobju okrevanja po pandemiji.

Izkušnja potnikov na letalu A380 družbe Asiana

A380 ponuja vrhunsko izkušnjo za potnike. Letalo je opremljeno z 12 poslovnimi apartmaji v sprednjem delu, nato pa so v preostalih delih sedeži ekonomskega razreda. Potniki lahko uživajo v številnih storitvah, vključno z oddano prtljago in izborom jedi s korejsko in zahodno kuhinjo. Zabava med letom je na voljo prek osebnih zaslonov na naslonjalih sedežev, kjer so na voljo najnovejši filmi, televizijske oddaje, igre in glasba.

Poleg tega lahko potniki na letalu A380 opravljajo satelitske telefonske klice, vendar zanje velja pristojbina v višini 7 dolarjev na minuto. Klici med sedeži so brezplačni, kar potnikom omogoča, da ostanejo povezani med letom.

Prihodnji načrti za Asiana Airlines

Kljub zmanjšanju letov z A380 v New York se Asiana Airlines osredotoča na zadovoljevanje naraščajočega povpraševanja potnikov na dolgih letih. Letalska družba bo verjetno še naprej uporabljala svojo floto širokotrupnih letal na drugih zelo iskanih progah. Vendar pa se lahko z združitvijo Asiane in Korean Aira za A380 obetajo znatne spremembe, vključno z morebitno preureditvijo ali prerazporeditvijo, da bi se ujemala z blagovno znamko in ponudbo storitev Korean Aira.

Z nadaljnjim procesom združitve bodo letala A380 verjetno še naprej igrala ključno vlogo pri letih na dolge razdalje obeh letalskih družb in jima pomagala zadovoljiti naraščajoče povpraševanje mednarodnih potnikov.

oglas

Share On:

Naročite se na naše novice

PARTNERJI

pri-TTW

Naročite se na naše novice

Želim prejemati novice o potovanjih in poslovnih dogodkih od Travel And Tour World. prebral sem Travel And Tour World'sZasebnost.

Izberite svoj jezik