TTW
TTW

Hyatt osvaja Azijo z brezprecedentno rastjo Več kot 90 novih luksuznih hotelov, lansiranje ikoničnih blagovnih znamk in najvišji hotel na svetu, ki bo preobrazil luksuzna potovanja

Nedelja, julij 6, 2025

Hoteli Hyatt

Družba Hyatt Hotels Corporation znatno širi svojo prisotnost v azijsko-pacifiški regiji, kar pomeni drzen vstop v sektor luksuzne gostinske ponudbe. S 64 % svojega regionalnega portfelja, ki je zdaj osredotočen na vrhunsko in nadstandardno ponudbo, Hyatt utrjuje svoj položaj pomembnega akterja v regiji. Družba upravlja 333 hotelov v 15 blagovnih znamkah, kar prispeva k njenemu globalnemu portfelju 1,460 hotelov v 35 blagovnih znamkah. Hyattovo agresivno strategijo širitve spodbuja naraščajoče povpraševanje po vrhunskih doživetjih, z vznemirljivimi novimi projekti in vodilnimi hoteli, ki bodo okrepili njeno prisotnost na ključnih trgih po vsej Aziji.

Hyattova širitev v Aziji: Postavljanje novih standardov v luksuzni gostinstvu

Hyatt Hotels Corporation v azijsko-pacifiški regiji dela velik pečat z ambiciozno strategijo, katere cilj je prevlada na trgu luksuznih hotelov v regiji. Hyatt se z več kot 64 % svojega portfelja v luksuznem in višjem cenovnem razredu strateško pozicionira v ospredje naraščajočega povpraševanja po vrhunskih nastanitvah v regiji. Podjetje upravlja 333 hotelov 15 blagovnih znamk, v okviru svojega globalnega dosega pa se Hyatt ponaša s skupno 1,460 nepremičninami v 60 državah, s čimer utrjuje svoj vpliv v svetovni gostinski industriji.

Strateški poudarek na luksuznih in prestižnih hotelih

Hyattova strategija, ki se močno osredotoča na luksuzne nepremičnine v azijsko-pacifiški regiji, se obrestuje. Ker v regiji trenutno deluje 15 od 35 globalnih blagovnih znamk, Hyatt vidi pomembno priložnost za širitev. Naraščajoče premoženje popotnikov v Aziji, skupaj z vse večjim zanimanjem za vrhunske izkušnje, je spodbudilo povpraševanje po hotelih, ki ponujajo vrhunske storitve in ekskluzivne ugodnosti. Ker regija še naprej pridobiva na pomenu kot turistično in poslovno središče, Hyattova strateška osredotočenost na luksuzno ponudbo podjetju omogoča, da izkoristi premalo postrežen trg.

Thompson Hotels prinaša svojo kulturno prednost v Šanghaj

Prva Thompsonova nepremičnina v regiji, Thompson Shanghai Expo, naj bi se odprl v četrtem četrtletju leta 4 v znamenitem mestnem okrožju Expo. Znan je po svojem oblikovalsko usmerjenem pristopu in poudarku na kulturnih doživetjih, Thompson Shanghai Expo bo v eno najbolj živahnih kitajskih mest prinesel prefinjeno estetiko, ki jo navdihuje New York. Z brezhibno mešanico sodobnega oblikovanja in lokalne pristnosti naj bi hoteli Thompson privabili tako mednarodne popotnike kot vse večje število kitajskih turistov, ki iščejo edinstvena luksuzna doživetja.
Ta nastanitev ob plaži bo v retro slogu šestdesetih let prejšnjega stoletja ponujala sodobne luksuzne ugodnosti, kar bo ustvarilo oder za igrivo, a hkrati vrhunsko izkušnjo na osupljivi tajski obali.

Park Hyatt postavlja nov standard v Kuala Lumpurju

Ta luksuzni hotel, ki se nahaja v zgornjih 17 nadstropjih stolpa Merdeka 118 – najvišje stavbe v azijsko-pacifiški regiji – obljublja neprekosljiv razgled na mesto. Kot ena najvišjih stavb v regiji naj bi Merdeka 118 ... Park Hyatt Kuala Lumpur najvišji hotel na svetu, skupaj z najvišjim spa in fitnes centrom. Nepremičnina bo na novo opredelila luksuz v Maleziji in bo namenjena poslovnim potnikom, turistom in vsem, ki iščejo izjemno izkušnjo na lokaciji svetovnega razreda.

Poleg odprtja novih hotelov Hyatt pomlajuje tudi obstoječe. Hotel, ki je že leta priljubljen med luksuznimi popotniki, bo ohranil svoje ikonične značilnosti, kot je New York Grill & Bar, hkrati pa bo uvedel nove ugodnosti, ki bodo zadovoljile spreminjajoča se pričakovanja današnjih gostov. Prenova zagotavlja, da Park Hyatt Tokyo ostaja ena najbolj iskanih luksuznih destinacij v Aziji.

Andaz se širi z lokalnim pridihom v ključnih mestih

O Andaz Blagovna znamka širi svojo prisotnost tudi v azijsko-pacifiškem območju z vrsto strateških odprtij. Blagovna znamka, znana po močnem poudarku na lokalni kulturi in oblikovanju, bo odprla Andaz Šanghaj ITC in Andaz One Bangkok v četrtem četrtletju 4. Te nove nepremičnine bodo še dodatno dvignile Andaz kot vrhunska blagovna znamka življenjskega sloga, ki gostom ponuja pristne, poglobljene izkušnje v dveh najbolj ikoničnih azijskih mestih. Poleg tega Andaz Gold Coast bo zaznamoval prvenec blagovne znamke v Avstraliji in pacifiški regiji v drugem četrtletju 2, s čimer se bo Hyatt razširil na nova ozemlja v luksuznem segmentu.

Diverzifikacija portfelja: Hyatt-ov širitev globalnega dosega

Hyattova širitev ni omejena le na njegove vodilne blagovne znamke. Podjetje svojo ponudbo širi tudi z različnimi nepremičninami, zasnovanimi tako, da privabijo širši krog popotnikov. Na primer Park Hyatt Phu Quoc se bo odprlo v prvem četrtletju leta 1 kot prvo letovišče te blagovne znamke v Vietnamu. Ta posest, ki se razprostira na 2026 hektarjih z neokrnjenimi plažami, bo zatočišče za tiste, ki iščejo sprostitev in razkošje v idiličnem tropskem okolju.

Poleg tega Standardni blagovna znamka nadaljuje svojo rast z Standardne rezidence v Hua Hinu in Phuketu Bang Tao, oba odprta v četrtem četrtletju 4. Ti novi nepremičnini bosta združevali značilno visokoenergijsko vzdušje blagovne znamke z razkošnimi bivalnimi prostori in tako ponudili svež pridih tradicionalnim hotelskim bivanjem. Med drugimi vznemirljivimi odprtji so še Mumian Shanghai Expo (del zbirke The Unbound) v tretjem četrtletju 3 in Hotel KYLN Suzhou (del JdV by Hyatt) v četrtem četrtletju 4, oba pa sta zasnovana tako, da zadovoljita raznolike potrebe popotnikov, ki iščejo edinstvena in vrhunska doživetja.

Močan cevovod za prihodnost

Hyatt ima poln potencial, saj se v naslednjih petih letih pričakuje odprtje skoraj 90 novih nepremičnin v azijsko-pacifiški regiji. Ta agresiven načrt širitve je posledica naraščajočega povpraševanja po luksuznih in življenjskih nastanitvah v regiji. Ključni trendi, kot so wellness turizem, kulinarična potovanja in destinacije izven ustaljenih poti, oblikujejo prihodnost potovanj, Hyatt pa je v dobrem položaju, da izkoristi te rastoče sektorje.

Ker vse več popotnikov išče pristne kulinarične izkušnje, se Hyatt osredotoča na vključevanje edinstvene kulinarične ponudbe v svoje nastanitve. 60 % potnikov iz azijsko-pacifiške regije Pri načrtovanju izletov po kulinaričnih znamenitostih Hyatt zagotavlja, da njegovi hoteli ponujajo vrhunsko kulinarično ponudbo, od mednarodne fine kuhinje do lokalnih specialitet.

oglas

Share On:

Naročite se na naše novice

PARTNERJI

pri-TTW

Naročite se na naše novice

Želim prejemati novice o potovanjih in poslovnih dogodkih od Travel And Tour World. prebral sem Travel And Tour World'sZasebnost.

Izberite svoj jezik