Nedelja, julij 6, 2025
SOTC Travel, hčerinska družba Thomas Cook (Indija), si začrta lastno pot do dvomestne rasti z ohranjanjem regionalne širitve v svojem radiju in izkoriščanjem nastajajočih trendov v turističnem sektorju v Indiji. Pod vodstvom generalnega direktorja in izvršnega direktorja Vishala Surija si podjetje prizadeva pridobiti znatno prednost s širitvijo svoje fizične in spletne prisotnosti ter z zagotavljanjem, da bo izkoristilo naraščajočo priljubljenost romarskega turizma in wellness počitnic. Ker se potovalna krajina nenehno spreminja v vseh smereh, si SOTC prizadeva zajeti različne in spreminjajoče se zahteve sodobnega indijskega popotnika, da bi zagotovil, da njegova ponudba izdelkov odmeva v regionalni Indiji.
Surijeva dolgoročna vizija za podjetje je širitev na novejše trge, zlasti regionalne trge, kjer so Indijci bolj zainteresirani za raziskovanje domačih destinacij in novejših počitniških doživetij. Od romanj do wellness počitnic je strategija regionalne širitve SOTC neposredno priznanje razvijajoče se potrebe indijskih popotnikov po duhovnih potovanjih, wellness potovanjih in doživljajskih potovanjih.
oglas
Eden najbolj presenetljivih trendov, na katerega se osredotoča SOTC, je romarski turizem, zlasti ker v Indiji narašča zanimanje za verska in duhovna potovanja. Trg romanj v Indiji je ogromen in po podatkih indijskega ministrstva za turizem vsako leto milijoni Indijcev potujejo na verske kraje, zaradi česar je to zelo donosen segment za potovalne agencije. SOTC Travel je pod Surijevim vodstvom prepoznal ogromen potencial romarske turizma, zlasti med sezono Shravan, ko se po vsej državi zgrinja porast romarjev, ki obiščejo svetih 12 Jyotirlingam.
Džjotirlinge, zbirka svetišč, posvečenih bogu Šivi, privabljajo vernike z vse države, in z naraščajočimi razpoložljivimi dohodki ta segment priča temu, da se vse več premožnih popotnikov odloča za prilagojene romarske ture. SOTC Travel namerava ponuditi specializirane pakete, prilagojene potrebam duhovnih turistov, s čimer bo zagotovljeno brezhibno, dobro organizirano potovanje, ki bo obogatilo versko izkušnjo. Te ture niso zasnovane le za duhovno in kulturno izkušnjo, temveč tudi za sodobnega popotnika, ki na svojem verskem potovanju išče udobje, razkošje in priročnost.
Predanost podjetja romarskemu turizmu je del širše strategije za zadovoljevanje naraščajočega povpraševanja po verskih potovanjih. Po navedbah ministrstva za turizem je indijski romarski turizem ključni dejavnik skupnih prihodkov od turizma, SOTC pa si prizadeva za položaj vodilnega ponudnika vrhunskih rešitev za romarska potovanja, ki ponujajo mešanico duhovnosti in sodobnega udobja. Pričakuje se, da bo ta strategija znatno okrepila regionalno prisotnost podjetja, saj izkorišča tako domače povpraševanje kot pritok mednarodnih potnikov, zlasti indijske diaspore.
Drug ključni poudarek za SOTC Travel je cvetoči sektor wellness turizma. Ker trendi wellnessa še naprej rastejo, Indija vse bolj velja za globalno središče wellness umikov, saj kraji, kot so Kerala, Goa, Gokarna in Rishikesh, privabljajo obiskovalce, ki iščejo jogo, ajurvedo in celostne zdravilne izkušnje. To povpraševanje ne spodbujajo le Indijci, temveč tudi mednarodni turisti, ki iščejo pristne wellness izkušnje, ki temeljijo na starodavnih indijskih tradicijah joge in ajurvede.
Regionalni načrti širitve SOTC Travel vključujejo obsežno ponudbo paketov wellness turizma, ki bodo vključevali izbrana doživetja za popotnike, ki iščejo pomladitev, zdravljenje in osebno dobro počutje. Z znatnim porastom domačega turizma zaradi večje ozaveščenosti in premika k zdravstveno ozaveščenim potovanjem si SOTC prizadeva izkoristiti trg wellness umikov. Mirni zaledni kraji Kerale, spokojne plaže Goe, duhovni čar Gokarne in joga umiki v Rishikeshu so del portfelja SOTC, saj si podjetje prizadeva zadovoljiti povpraševanje po wellness turizmu, ki še naprej pridobiva na veljavi, zlasti med milenijci, pari in strokovnjaki.
Trg wellness turizma ni le rastoči segment, temveč se tudi popolnoma ujema z željo sodobnega popotnika po celostnem dobrem počutju. Wellness turisti iščejo več kot le destinacijo – iščejo preobrazbeno izkušnjo, ki pomlajuje um, telo in dušo. S ponudbo prilagojenih wellness paketov, ki združujejo prednosti ajurvede, joge, meditacije in zdrave prehrane, si SOTC prizadeva zagotoviti celovita wellness potovanja, ki bodo na popotnike pustila trajen vtis. Ta trend bo verjetno igral osrednjo vlogo pri ambicioznem cilju podjetja, da v prihodnjih letih doseže dvomestno rast.
Poleg regionalne širitve in ciljanja na nove turistične segmente se SOTC Travel osredotoča na izboljšanje svojih digitalnih zmogljivosti, da bi bolje služil svojim strankam. Ker se vse več indijskih popotnikov obrača na spletne platforme za načrtovanje potovanj, SOTC močno vlaga v svojo digitalno prisotnost in ponuja brezhibno uporabniško izkušnjo za rezervacijo potovanj, raziskovanje novih destinacij in interakcijo z ekipami za pomoč strankam. Podjetje si prizadeva zagotoviti digitalne rešitve, ki bodo potovalno izkušnjo naredile bolj priročno, prilagojeno in odzivno.
Strategija SOTC Travel vključuje integracijo umetne inteligence in analize podatkov za zagotavljanje prilagojenih potovalnih priporočil na podlagi preferenc in preteklih potovalnih izkušenj uporabnikov. Z uporabo najsodobnejše tehnologije SOTC upa, da bo okrepil svojo konkurenčno prednost na regionalnem trgu in tako mednarodnim kot domačim potnikom zagotovil bolj prilagojene in dinamične potovalne možnosti. Ta digitalna preobrazba bo šla roko v roki z njihovo fizično prisotnostjo, kar bo strankam zagotovilo dostop do celovitih potovalnih storitev tako na spletu kot zunaj njega.
V skladu s svojo strategijo rasti SOTC razmišlja tudi o širitvi partnerstev z lokalnimi podjetji, hoteli, ponudniki prevoza in storitev. Ta sodelovanja bodo podjetju pomagala ponuditi integrirane potovalne rešitve, ki bodo izboljšale udobje in izkušnjo za popotnike. Poleg tega bodo ta partnerstva SOTC-ju omogočila razširitev ponudbe storitev v regionalni Indiji, s čimer bo podjetje lahko zadovoljilo vse bolj raznolike zahteve sodobnega popotnika.
Z razvojem turističnega trga se spreminjajo tudi preference potrošnikov. Indijski popotniki, zlasti milenijci, pari in strokovnjaki, iščejo bolj personalizirana, izkustvena in smiselna potovanja. Strategija regionalne širitve SOTC Travel je zasnovana tako, da zadosti tem nastajajočim potrebam z zagotavljanjem edinstvenih, prilagojenih izkušenj, ki združujejo pustolovščino, duhovnost, dobro počutje in razkošje.
Trend potovanj, ki temeljijo na izkušnji, je še posebej močan, saj vse več Indijcev išče destinacije izven ustaljenih poti, ki ponujajo pristna doživetja, namesto običajnih turističnih krajev. SOTC Travel si prizadeva zadostiti temu naraščajočemu povpraševanju s ponudbo različnih regionalnih potovanj, ki se osredotočajo na zagotavljanje bogatih, poglobljenih doživetij. Sem spadajo pustolovski turizem, kulturna doživetja in nenavadne destinacije, ki predstavljajo raznolikost prostranih indijskih regij.
SOTC si prizadeva tudi za porast »morskih počitnic« in križarjenj, ki so postala priljubljena kot nove oblike preživljanja počitnic. Z naraščajočim srednjim razredom križarjenja hitro pridobivajo na priljubljenosti, SOTC pa namerava izkoristiti ta trg s ponudbo posebej pripravljenih paketov križarjenj do destinacij po Indijskem oceanu in drugod.
Prihodnost potovanj SOTC
Regionalna rast in zanimanje SOTC Travel za nove teme, kot so romarski turizem, wellness počitnice in doživljajska potovanja, bosta pomembno vplivala na indijski potovalni trg. Z nadaljnjimi naložbami v tehnologijo in partnerstva je podjetje v dobrem položaju za povečanje svojega deleža na regionalnih trgih, kjer se skriva ogromen neizkoriščen potencial.
Njegov ambiciozen dvomestni cilj rasti v poslovnem letu, ki se je končalo marca, je dokaz evforije, ki poganja njegov program regionalne širitve. Ker se Indijci vse bolj odločajo za potovalne produkte, ki skrbijo za njihove duhovne, fizične in čustvene potrebe, je SOTC v dobrem položaju, da narekuje prihodnjo pot indijskega turizma.
Viri: Ministrstvo za turizem, vlada Indije, Indijska fundacija za enakost blagovnih znamk (IBEF), uradna spletna stran SOTC Travel, Svetovni svet za potovanja in turizem (WTTC), Združenje indijskih križarjenj
oglas
»Ste uživali v tej objavi? Nikoli ne zamudite prihodnjih objav avtorja sledite nam»
Oznake: križarjenja turizem Indija, goa, gokarna, Indija, Indijski turizem, Indijski ocean, Rast indijskega turizma, Jaipur, kerala, MICE turizem Indija, Mumbai, New Delhi, severna Indija, Ortigas, Potovanja brez recepta, romarski turizem Indija, Pune, regionalna širitev SOTC, Rishikesh, morske počitnice, SOTC potovanja, južna Indija, wellness turizem Indija
Julij 7, 2025
Julij 7, 2025