Torek april 22, 2025
Abu Dabi je kljub nedavnim geopolitičnim napetostim v regiji, zlasti okoli Rdečega morja, videl velike priložnosti v križarjenju. Po besedah Haitham Ali Khamis, ki vodi letalstvo, križarjenje in globalna partnerstva na oddelku za kulturo in turizem Abu Dabija (DCT), je mesto presenetljivo privabilo več kot 600,000 obiskovalcev križarjenj samo v prejšnjem letu, kljub začetnim pomislekom, da bi lahko politična nestabilnost odvrnila turiste.
Pomembno je, da je več mednarodnih križarjenj še naprej izkazovalo močno zavezanost regiji. Ta podjetja za križarjenje, predvsem MSC in Celestyal Cruises, so ostala dovolj predana, da so preusmerila svoje ladje okoli Rta dobrega upanja, s čimer so poudarili pomen Abu Dabija kot glavne globalne destinacije za križarjenje.
oglas
Predvsem Abu Dabi je nedavno zagotovil pomembno triletno partnerstvo s Celestyal Cruises, kar je poudarilo trdno prepričanje o potencialu Abu Dabija med križarjenji. V skladu s tem dogovorom se je Celestyal zavezal k dejavni promociji Abu Dabija kot privlačne destinacije, kar bo dodatno utrdilo globalno prisotnost Abu Dabija v industriji križarjenj.
Druga pomembna prednost, ki jo je omenil Khamis, je bil hitro rastoč hotelski in nastanitveni sektor Abu Dhabija. Abu Dhabi, ki se trenutno ponaša s skoraj 34,000 hotelskimi sobami, načrtuje ambiciozno širitev na približno 52,000 sob do leta 2030. To povečanje je bilo namenjeno prilagajanju različnim željam popotnikov z vključitvijo ne le tradicionalnih hotelov, ampak tudi alternativnih možnosti, kot so skupne hiše in zasebne vile, kar znatno izboljša izbiro namestitve za mednarodne turiste.
Prihajajoče odprtje hotelov, za katere se pričakuje, da bodo pritegnile veliko mednarodno pozornost, je vključevalo prestižni hotel Mandarin Oriental Downtown, ki bo drugi hotel Mandarin Oriental v Abu Dabiju in tretji v ZAE. Odprtje je bilo predvideno junija 2025 in je bilo postavljeno tako, da bo pritegnilo severnoameriške popotnike, željne luksuza. Drugi novi vnosi, ki naj bi se kmalu odprli, so vključevali težko pričakovano Ciel, del zbirke Vignette IHG, Straylight Yas (prav tako del zbirke Vignette) in Mondrian Abu Dhabi, ki nakazujejo vse bolj raznoliko namestitveno pokrajino, ki je privlačna za različne segmente mednarodnih popotnikov.
V pogovoru za Travel Market Report so oblasti Abu Dabija priznale, da letalska povezljivost ostaja najpomembnejša ovira pri privabljanju severnoameriških popotnikov. Čeprav je zračni prevoz predstavljal izziv, so se aktivno izvajale znatne izboljšave. Nov direktni let družbe Emirates, ki povezuje letališče Hartsfield-Jackson (ATL) v Atlanti z Abu Dabijem (AUH), naj bi se na primer začel izvajati 2. julija 2025. Ta nova linija bi dopolnila obstoječe direktne lete, ki jih izvaja Etihad Airways iz drugih ključnih mest v ZDA, kot so Chicago, Washington, Boston in New York.
Razširitev zračnega prevoza je bil ključni korak za Abu Dabi, saj je cilj naredil bolj dostopen in privlačen, zlasti za potnike s severnoameriškega trga, ki so prej morda oklevali zaradi omejenih možnosti letenja.
Ob obravnavi druge pomembne ovire sta Khamis in Daniela Theelen, ki vodita prizadevanja za razvoj severnoameriškega trga, poudarila nujnost posnemanja potovalnih vzorcev, ki jim običajno sledijo severnoameriški potniki v Evropi. To je običajno vključevalo raziskovanje več destinacij v enem samem, razširjenem načrtu poti. Abu Dhabi je želel spodbuditi podobne potovalne navade v regiji Bližnjega vzhoda in ustvariti kombinirane izkušnje s sosednjimi mesti in državami. Strategija bi vključevala aktivno sodelovanje s potovalnimi svetovalci in drugimi regionalnimi turističnimi subjekti, da bi izpostavili Abu Dhabi kot del daljših potovanj z več destinacijami, s čimer bi pritegnili neposredno severnoameriškega potrošnika.
Osrednji cilj, ki so ga sporočili vodje turizma v Abu Dabiju, je bilo premagovanje tega, kar so opisali kot "izziv ozaveščenosti". Khamis je poudaril, da kljub temu, da je Abu Dabi vedno gledal na ZDA kot na trg prve stopnje, severnoameriški popotniki pogosto niso imeli jasnega razumevanja destinacije – njene natančne lokacije, dostopnosti, varnostnega statusa in raznolike turistične ponudbe. Poudaril je, da Abu Dabi ni le varen in dobro povezan, ampak tudi bogat s kulturnimi izkušnjami, zanimivostmi in luksuznimi dobrinami.
Da bi odpravili to vrzel, je Abu Dhabi pred kratkim imenoval MMGY, da vodi svoje predstavništvo v Severni Ameriki. Vloga MMGY je bila v prvi vrsti osredotočena na izobraževanje in sodelovanje potovalnih svetovalcev, s ciljem učinkovitega obveščanja o številnih in raznolikih priložnostih, ki jih Abu Dhabi ponuja severnoameriški potovalni trgovini. Krepitev odnosov s potovalnimi svetovalci je bila ključnega pomena, saj so ti strokovnjaki neposredno vplivali na procese odločanja potencialnih popotnikov.
Abu Dhabi je okrepil svojo zavezanost povečanju svojega tržnega deleža mednarodnih obiskovalcev iz Združenih držav in Kanade. Čeprav tradicionalno prevladujejo veliki trgi, kot sta Kitajska in Indija, in močan obisk iz Evrope, vključno z Združenim kraljestvom, si je Ministrstvo za kulturo in turizem prizadevalo povečati pomen Severne Amerike v tej mešanici. Strategija je vključevala celovito sodelovanje s potovalnimi svetovalci v Severni Ameriki in razširjene pobude neposrednega trženja, zasnovane posebej za povečanje obiska iz ZDA in Kanade.
Oblasti Abu Dabija so posebej prepoznale potencialne severnoameriške popotnike, ki so predstavljeni – tako v ekonomskem smislu kot tudi v njihovi nagnjenosti k večplastnim, razširjenim potovalnim izkušnjam. Ta strateški zasuk proti Severni Ameriki je bil postavljen tako, da je pomembno vplival na mednarodne trende obiska, preoblikoval dojemanje in pričakovanja popotnikov o Bližnjem vzhodu, zlasti o Abu Dabiju.
Z globalnega vidika so bile okrepljene tržne in razvojne strategije Abu Dabija, usmerjene v Severno Ameriko, pripravljene preoblikovati tradicionalna pričakovanja popotnikov in regionalne vzorce obiskov. Abu Dabi si je prizadeval postati osrednje vozlišče na daljših bližnjevzhodnih poteh, ki je privabljalo popotnike, ki so bili tradicionalno naklonjeni evropskim krogom. Ta prerazporeditev je imela široke posledice:
Popotnikom po vsem svetu, zlasti tistim iz Severne Amerike, bi koristila večja ozaveščenost, večja dostopnost letov, bolj raznolike izbire nastanitev in edinstvene regionalne poti, ki vključujejo Abu Dhabi kot glavni prehod.
Skratka, strateška prizadevanja Abu Dabija pri ciljanju na Severno Ameriko naj bi izrazito preoblikovala vzorce mednarodnih potovanj in preoblikovala način, kako so popotniki po vsem svetu do leta 2030 gledali na Bližnji vzhod in ga doživljali.
oglas
Oznake: Novice o križarjenju v Abu Dhabiju, Novice o turizmu v Abu Dhabiju, Kanadske turistične novice, Novice o kitajskem turizmu, Emirates, Etihad Airways, Indijske turistične novice, novice o turizmu na Bližnjem vzhodu, Mondrian Abu Dhabi, Turistične novice ZAE, Turistične novice Združenega kraljestva, Turistične novice Združenih držav
Petek, maj 23, 2025
Petek, maj 23, 2025
Sobota, maj 24, 2025
Sobota, maj 24, 2025
Sobota, maj 24, 2025
Sobota, maj 24, 2025